دونالد ترامپ، رئیسجمهور آمریکا، روز شنبه ایران را تهدید کرد که اگر حملات خود را ادامه دهد، ایالات متحده ممکن است ناچار به انجام اقدامات نظامی بیشتری شود.
ترامپ با اشاره به حملات اخیر آمریکا گفت ایران توافق آتشبس را نقض کرده و هواپیماهای آمریکایی مراکز نگهداری موشکها و پهپادها، همچنین سایتهای راداری ساحلی ایران را هدف قرار دادهاند.
او در پیامی در شبکه «تروث سوشال» نوشت: «کاملاً ممکن است که آنها هرگز درس نگیرند! شاید زمانی برسد که دیگر نتوانیم خویشتنداری کنیم و ناچار شویم کاری را که با موفقیت آغاز کردهایم، از نظر نظامی به پایان برسانیم.»
ترامپ همچنین هشدار داد که اگر آمریکا به انجام اقدامات نظامی بیشتر روی آورد، «ایران دیگر وجود نخواهد داشت.»